الـبـلـيـاتـشـو
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الـبـلـيـاتـشـو

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

عصر الكوارث ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

كاتب الموضوعرسالة
mans7ester
عضو جديد
عضو جديد
mans7ester

ذكر

عصر الكوارث ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: عصر الكوارث ؟؟؟؟؟؟؟؟؟   عصر الكوارث ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 13, 2008 2:06 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

ايه بعد كده ممكن يحصل للشعب المصري بجد ايه الي ممكن يحصل موت وكل يوم بيموتايهانه

وكل دقيقه بيتهان سرقه وكل لحظه بيتسرق غش وخداع وتضليل وكلام زائف ايه بقي فيه ممكن

يتعمل علشان يعملوه فينا ايه تاني مات الف واحد في العباره وطلع سي ممدوح برائه دم ملوث

وخلاص بقي دمنا ملوث وبرضك هاني طلع منها حديد والحاج احمد عز كل يوم ينهب فينا دمار

وتعجيز ونظيف كل يوم بينضف فينا عيزين يقلبوها ملاكيه وجمال شغال ومش سايب حاجه بجد

بيعمل كل ما في وسعه الناس كل يوم بتموت اما من الجوع او في القطارات او العبارات او بأكياس

الدم المسرطنه واخيرا تحت صخور الدويقه بجد انا مكنتش عايز اكتب في الكلام ده علي المنتدي

بس مش قادر اسكت بجد لازم نتكلم بقي بجد استنية اعرف هما ممكن يعملوا ايه مع ضحايا

الدويقه وبجد عملوا اجمل مهزله بجد لو شفتوا المأساه علي الطبيعه بجد مش هتقدروا تتصوروا

حجم الكارثه انا روحت الدويقه وشفت كل حاجه علي الطبيعه وبجد كارثه ومأساه الي ابعد الحدود

حكومه كسلانه وخيبانه وجبانه ومتخلفه بجد سوء اداره في البلد طيب لما هما مش عرفين يديروا

مصالح الناس ويحموهم ويئمنوا حياتهم ويعلموهم ويأكلوهم طيب ممكن اعرف هما ممكن يعملوا

ايه وليه الحكومه موجود الي الان حكومه تستحق انها تدخل التاريخ من حيث كوارثها طيب لما

نيجي ندرس حالة البلد قبل ثورة 52 مش هنلاقي ان الايام دي احسن حالا من ايمها دا بالعكس

كان قبل الثوره الحياه احسن من كده علي ما اسمع وزي ما قرأت طيب ليه بقي احنا لسه سكتين

ولحد امتي هنفضل ضيعين دا مقدروش يحموا مجلس الشوري يبقي هيحمونا احنا دا حياه غريبه

وعجيبه ومنيله بمليون نيله يارب ياتخدنا وتريحنا ياتخدهم وتريحنا تقبلوا تحياتي الي كل اعضاء
البليلتشو

عصر الكوارث ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1